Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Finns Viktigare Saker Aen En Trist V75 Kupong

V75-spelen ännu inte en miljonärsfabrik

Men visst finns som här segrarna som förvandlat sina liv med trav

Trissvinnaren och storslammaren lånade ut pengarna till sig själv

Först vann han 30 miljoner kronor på Triss. Fyra år senare vann han 7,7 miljoner på V75. Men trots storvinsterna räknar Hässleholmsgamblern Mario Vega, 54, inte med travvinsterna ekonomiskt. För pengarna från Trisslotten lånade han ut till sig själv.

– Jag lånade ut hälften av pengarna till mig själv och investerade dem i fastigheter. Jag var inte nöjd med avkastningen från banken. På banken fick jag nöja mig med en halv procent i ränta. Nu får jag betydligt bättre avkastning, säger Mario Vega.

Mario Vega, som numera bor i Haninge, har varit spelare i hela sitt liv. När han vann 30 miljoner kronor på Triss 2008 kunde han äntligen förverkliga sin dröm och köpa en lägenhet i Spanien.

– Jag har alltid gillat Spanien och jag har spelat på V75 sedan slutet av 80-talet. Men jag hade inte råd att åka dit så ofta som jag ville. Efter storvinsten blev det ändring på det, säger Mario Vega.

Mario Vega spelar fortfarande på V75 varje vecka. Men trots att han har vunnit miljoner på spelet räknar han inte med att kunna leva på vinsterna.

– Det är svårt att vinna på V75. Jag har bara vunnit en gång på sju rätt och då vann jag 7,7 miljoner kronor. Det var 2012. Sedan dess har jag inte vunnit något större på V75, säger Mario Vega.

Mario Vega tror inte att han kommer att vinna några fler miljoner på V75. Men han kommer att fortsätta att spela på spelet.

– Det är för spännande att sluta. Jag tycker om att drömma om att vinna. Och vem vet, en dag kanske jag har turen på min sida igen, säger Mario Vega.

Finns viktigare saker än en trist V75-kupong


Comments